Els principals business angels espanyols

Molta gent em contacta i pregunta quins són els principals business angels espanyols, vaig a tractar de fer una llista intentant agrupar-los per volum o tipus de ronda. Això sí em sembla estrany la dificultat de conèixer àngels inversors que de veritat fan inversions quan Espanya lidera el nombre de BAN s (BAN = Business Angel Network) d’Europa :).

Traducció del post de “Carlos Blanco Vázquez, emprendedor y business angel“.

Abans de res recomano llegir:

Actualització: He inclòs algun business angel més, no incloc als inversors privats que inverteixen majoritàriament a través d’una SCR o gestora de fons tipus Nauta, ACP, Bonsai, Axon, Inveready, Kibo Ventures, …

Nota : Marc amb un “*” al costat de cada persona per cada 10 inversions que hagi realitzat (aproximadament), no compto empreses fundades amb majoria sinó participar com a petit inversor o BA.

Family Office / SCR / Fons

Incubadores / acceleradores

Emprenedors / Business angels

PD: Si m’he oblidat a algú que sigui actiu en inversions com Business Angel, m’ho indiqueu en el següent enllaç “Carlos Blanco Vázquez, emprendedor y business angel“.

Anuncis

Deixa un comentari

